A szűrők segítségével találjuk meg amit keresünk, ezért a webáruház készítés során kiemelt figyelmet fordítok a szűrők tervezésére. Természetesen nem kis feladat, főleg sok kategóriás, sok feltételnek megfelelő, különböző típusú termékek árusításánál. A befektetett munka azonban megtérül. A felhasználók szívesen visszatérnek egy oyan webshopba, ahol pár kattintással megtalálták a keresett terméket. A fenti példánál maradva:
Gondoljunk csak bele és nyugodtan teszteljünk. Szürke jobbos sarokkanapét szeretnék venni, aminek a hosszabbik oldala 210 – 230 cm közt van. Melyik webshopban van olyan szűrő, ahol pár kattintással megtaláljuk az adott terméket anélkül, hogy egyesével végignéznénk a teljes kínálatot?
A navigáció a szűrőkhöz hasonlóan fontosabb, mint gondolnánk. Egy rosszul megtervezett menüstruktúra egyből oldalelhagyáshoz vezet.
A nagy üzletláncok rengeteget költenek a fizikai boltjaikban a területek, azon belül a polcok és termékek elrendezésére, rendszeresen módosítanak is rajta (ezt nem szeretjükmi, vásárlók). Így fordulhat elő, hogy ott van a kávé ahol lenni szokott, ugyanis bekerült a helyére az édességes rész. Miért? Mert azon a soron nagyobb eséllyel érkeznek a pékségről a családos vásárlók, így a gyerek nagyobb eséllyel könyörgi ki a csokit vagy a gumicukrot ami természetesen a legalsó sorra kerül, ami a legkisebbeknek pont szemmagasság. Egyébként gondolkodtál már rajta, hogy a pékség többnyire miért a bejárattól legtávolabbi helyre kerül? Mert pékárut szinte biztos, hogy vásárolsz. Végig kell menned az egész áruházon hogy elérj a kenyérig, így biztos vagyok benne, hogy jó pár nem tervezett finomság pluszban bekerül a kosaradba.
Ugyanez igaz a webshopra is. A webáruház készítés során megtervezem a vevők útvonalát, a megfelelő helyre kerülnek az akciók, a kategóriák logikusan épülnek egymásra, előre beprogramozott termékeket kínálunk a kosárban…
A jó felhasználói élményt nehéz elmagyarázni, érezni kell. Sok tényező összessége adja a jó felhasználói élményt, melyet nagyban meghatároz, hogy kit bízunk meg a weboldal készítés elvégzésére.
Csak tapasztalt, kreatív szakembert kérj fel a webáruház készítésre!
Egy sikeres webshop olyan funkciókat kínál, amelyek maximalizálják a vásárlói élményt és növelik a konverziót.
Ezek magukban foglalják a felhasználóbarát navigációt, gyors és zökkenőmentes keresést, biztonságos online fizetési lehetőségeket, személyre szabott ajánlatokat, raktárkészlet- és szállítási információkat, valamint egyszerű vásárlói fiókkezelést. Továbbá, visszajelzési és értékelési lehetőségeket biztosít a vásárlók számára, és könnyű hozzáférést nyújt az ügyfélszolgálathoz, segítve a vevői elégedettség fenntartását és a hosszú távú ügyfélhűség kialakítását.
A weboldalt a reCAPTCHA védi, melyre a Google Adatvédelmi irányelvei és Felhasználási feltételei vonatkoznak.
A választott szolgáltatás függvényében most 20% - 50% kedvezményt biztosítok minden új Ügyfélnek. Ha valóban egyedi weboldalt szeretnél, itt a lehetőség!