Tudom, a kérdés fura megközelítése az “online marketing szolgáltatás” témának, azonban az első ingyenes tanácsom, hogy mérlegeld a kérdést. Miért? Olvass tovább, egy konkrét példán keresztül megmutatom.
Mielőtt tovább olvasol tisztáznunk kell, hogy amennyiben olyan partnert (marketingest) keresel aki csakis a fizetett hirdetésben látja a vevők szerzésének lehetőségét, nem én leszek az embered.
Jól ismerem a fizetett hirdetési rendszereket, azok előnyét és hátrányát – épp ezért biztosan tudom, hogy semmilyen hirdetés nem érhet fel egy organikus keresési találattal. Természetesen vannak olyan helyzetek és iparágak, ahol hirdetés nélkül esélytelen boldogulni, itt nincs idő megvárni a hosszú-hosszú hónapokat, amíg a keresőoptimalizálás célt ér. Ilyen esetekben a SEO-val párhuzamosan indokoltnak tartom a hirdetést, azonban mindig törekszem a lehető legkevesebb pénzt áldozni a marketinggépezet oltárán.
Ügyfelem 2019 őszén keresett meg mert úgy érezte, valami nincs rendben. Kampányait egy ismert marketinges cég kezelte, akkoriban már havi 1.000.000 Ft feletti összeg volt a Google Ads hirdetési költsége, a megrendelések pedig épp fedezték a marketing kiadásait.
Első lépés volt egy teljeskörű audit, mely magában foglalta a weboldal UX és SEO vizsgálatát, valamint a hirdetések elemzését.
A havi 3500 látogató egy átlagos magyarországi weboldalra érkezett, vagyis egy sablon volt hanyag módon átalakítva. Semmi ösztönző nem volt benne, hogy bizalmat építsen ki a cég szolgáltatása iránt.
A #02 képen 2020-at 2019-hez hasonlítva látni, hogy a kattintások száma +838-al nőtt, míg az elköltött költség a felére csökkent, vagyis 3.810.000 Ft maradt a kasszában.
A weboldalt a reCAPTCHA védi, melyre a Google Adatvédelmi irányelvei és Felhasználási feltételei vonatkoznak.
A választott szolgáltatás függvényében most 20% - 50% kedvezményt biztosítok minden új Ügyfélnek. Ha valóban egyedi weboldalt szeretnél, itt a lehetőség!
Telefonon elérhető vagyok hétköznapokon 9 - 16 óra között.